עסק בתחום האופנה צריך להישאר תמיד בעניינים, להתעדכן באופנות האחרונות ולהתחדש עם הזמן. אם אתם בעלי עסק כזה, מה לגבי עדכון הטכנולוגיות שאתם מיישמים בעסק? ובאופן ספציפי – האם וכיצד, הן תורמות עבורכם בהיבט הקריטי של שיפור שרות הלקוחות? יש פתרון מומלץ במיוחד בהקשר זה – נתב שיחות עסקי בענן. מדוע? ומה זה בדיוק? הנה כל מה שחשוב לדעת, בקצרה ולעניין.
שיפור שרות לקוחות ועוד – הפתרון המודרני
בגדים משאירים רושם ראשוני וכך גם נתב שיחות או מערכת Interactive Voice Response. זו היא אחת הסיבות הטובות לכך, שכדאי שיהיה לכם בעסק נתב כזה, מספק מוביל. לא יודעים במה מדובר? זה באמת לא מסובך ולמעשה, סביר שאתם כבר מכירים זאת מהחיים הפרטיים ולא יודעים שכך זה נקרא. הנה הסבר קצר: IVR הוא מנגנון טלפוניה שמוצע כשרות ענן, אשר עונה במקומכם לשיחות נכנסות. באמצעות שירות זה, ניתן לתת מענה מקצועי ואיכותי, לקבלת שיחות מרובות במקביל. זו היא מערכת גמישה מאוד ביכולותיה, שניתן להתאים לדרישותיכם המיוחדות והיא כוללת גם תכונות מתקדמות שמייד נפרט. התכונה הבסיסית היא מענה מיידי למתקשרים אליכם ומתן אפשרות ניתוב עצמי (באמצעות מקשי הטלפון שממנו מתקשרים).
היתרונות והתועלות עבור עסקי אופנה
כמובן, לא משתמשים במערכות כאלה רק בגלל שהן מתקדמות או מעניינות. תמיד צריכה להיות מכך תועלת עסקית וזו אכן ישנה בהחלט! כולל התועלות והיתרונות הבאים:
- קלות שילוב – מדובר בשירות ענן ואלה שירותים, אשר קל לשלב במערכות מחשוב קיימות של עסקים. דוגמה קלאסית בהקשר IVR, היא זיהוי הלקוח המתקשר והעלאת פרטיו ממערכות העסק הקיימות, להצגה בפני נציג השרות שיענה.
- שיפור שירות לקוחות – השימוש במערכת IVR ישדרג עבורכם את שרות הלקוחות, באופן מיידי ומרשים. המערכת תענה ללקוחות, גם בזמן שהעסק סגור. כמו כן, ניתן לבצע ניתוב אוטומטי על פי זיהוי הלקוח. האפשרויות רבות והן מתמקדות בצמצום זמני המתנה ובהקלה על הלקוח (וגם עליכם).
- חסכון במשאבים – תודות למענה האוטומטי לשיחות נכנסות, תוכלו לחסוך במשאבי כוח אדם וזמן וכמובן בעלויות. גם העובדה שמדובר בשרות ענן, מפשטת את הדברים מבחינה כספית ומקלה. זאת, מאחר שהיא מתבטאת בתשלום חודשי ידוע מראש ולא גבוה, במקום בעלות על תוכנה וחומרה למטרה זו, פנימית אצלכם בעסק.
- תרומה תדמיתית – לקוח שמתקשר ומקבל מענה מיידי ויעיל ממערכת כזו, עשוי יותר לראות אתכם באור חיובי.
היכולות המתקדמות לשירותכם
במערכות IVR תמצאו מבחר יכולות שימושיות ומתקדמות. אלה כמה דוגמאות לכך:
- ערכים מוספים בהמתנה – המערכת מאפשרת לכם לנצל את הזמן שבו הלקוח ממתין על הקו באופנים מועילים. ניתן למשל להשמיע לו מידע שיווקי או ג’ינגל שלכם. עוד אפשרות מעניינת, היא לבצע סקרים! הלקוח יענה עליהם, באמצעות מקשי הטלפון שלו.
- ניהול פשוט – מערכת מתוחכמת, לא צריכה להיות מסובכת ומסורבלת עבורכם לתפעול. להפך! ניהול המערכת קל ופשוט והיא כוללת אפשרויות מוכנות מראש, כגון בחירת תפריטים להשמעה בשפות שונות.
- טיפול אוטומטי במצבי כשל – הפניה אוטומטית של שיחות לשלוחות אחרות, נבחרות, במקרה של שלוחות שלא זמינות מסיבה כזו או אחרת (כגון תקלה טכנית או ניתוק חיבור האינטרנט).
- גמישות בתפעול – לדוגמה: המערכת מאפשרת העברת השיחה לפלטפורמה אחרת, כגון ווטסאפ.
לסיכום
נתב שיחות הוא כלי עזר רב עוצמה לעסק בתחום האופנה. מומלץ לשפר את שירות הלקוחות שלכם בעזרתו ובהזדמנות זו, ליהנות גם מתועלותיו העסקיות החשובות הנוספות.